Veelgestelde vragen
Ik ben nieuw bij PadelXpert – hoe ga ik aan de slag?
Bij PadelXpert hebben we een uitgebreid assortiment! In de verschillende categorieën vind je precies wat je zoekt. Zodra je een gewenst artikel hebt geselecteerd, selecteer je een maat en aantal en druk je op “KOOP NU”. Via de rechterbovenhoek kun je vervolgens via het winkelwagen icoon alle geselecteerde artikelen terugvinden. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen en meer artikelen aan je winkelwagen toe te voegen, of de aankoop voltooien.
Om je aankoop af te ronden, ga je naar de winkelwagen in de rechterbovenhoek en controleer je daar of alles klopt. Druk vervolgens op “NAAR DE KASSA”. Vul nu al je gegevens in en kies op welke manier je wilt betalen. Wanneer je verder klikt, kom je op een nieuwe pagina met de bevestiging dat de bestelling is afgerond. Controleer vervolgens of je de bevestiging goed hebt ontvangen.
Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 2-4 werkdagen te leveren, wanneer deze zijn geplaatst vóór 15:00 uur. Tijdens drukke periodes kan er extra levertijd ontstaan. Wij staan bekend om onze snelle levering en doen er alles aan om hieraan te voldoen! In uitzonderlijke gevallen kunnen er echter nabestellingen zijn en als dit gebeurt, zullen we je hierover zo spoedig mogelijk informeren.
Kan ik mijn bestelling laten wijzigen?
Als je je bestelling wilt laten wijzigen, neem dan spoedig contact op met de klantenservice via e-mail of telefoon. Bestellingen kunnen uitsluitend worden gewijzigd indien deze nog niet zijn verpakt of verzonden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen uitsluitend worden gewijzigd of geannuleerd indien deze nog niet zijn verpakt of verzonden. Contacteer bij verzoeken onze klantenservice met je ordernummer.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
We hebben een gemakkelijk en veilig retourportaal gemaakt die je kunt volgen om een retourzending te doen. Klik HIER voor ons retourportaal.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd/defect artikel heb ontvangen?
Het spijt ons allereerst ten zeerste indien je een defect, vuil of onjuist artikel hebt ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan dien je het artikel zo spoedig mogelijk in de originele verpakking terug te sturen. Neem indien nodig contact op met onze klantenservice.
Wij van PadelXpert helpen je graag!
Ons team met experts staat klaar om je telefonisch of per e-mail te helpen.
5220 Odense SØ
Danmark
vragen?
Druk op 1 voor vragen over een webbestelling. Houd het bestelnummer bij de hand.
Druk op 2 voor productinstructies en ophalen in de winkel.