Veelgestelde vragen
Ik ben nieuw bij PadelXpert – hoe ga ik aan de slag?
Bij PadelXpert hebben we een uitgebreid assortiment! In de verschillende categorieën vind je precies wat je zoekt. Zodra je een gewenst artikel hebt geselecteerd, selecteer je een maat en aantal en druk je op “KOOP NU”. Via de rechterbovenhoek kun je vervolgens via het winkelwagen icoon alle geselecteerde artikelen terugvinden. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen en meer artikelen aan je winkelwagen toe te voegen, of de aankoop voltooien.
Om je aankoop af te ronden, ga je naar de winkelwagen in de rechterbovenhoek en controleer je daar of alles klopt. Druk vervolgens op “NAAR DE KASSA”. Vul nu al je gegevens in en kies op welke manier je wilt betalen. Wanneer je verder klikt, kom je op een nieuwe pagina met de bevestiging dat de bestelling is afgerond. Controleer vervolgens of je de bevestiging goed hebt ontvangen.
Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 2-4 werkdagen te leveren, wanneer deze zijn geplaatst vóór 15:00 uur. Tijdens drukke periodes kan er extra levertijd ontstaan. Wij staan bekend om onze snelle levering en doen er alles aan om hieraan te voldoen! In uitzonderlijke gevallen kunnen er echter nabestellingen zijn en als dit gebeurt, zullen we je hierover zo spoedig mogelijk informeren.
Kan ik mijn bestelling laten wijzigen?
Als je je bestelling wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via e-mail: klantenservice@padelxpert.nl. Als je bestelling al is ingepakt of verzonden, is het niet mogelijk om deze te wijzigen. Het is niet mogelijk om producten aan je bestelling toe te voegen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen uitsluitend worden gewijzigd of geannuleerd indien deze nog niet zijn verpakt of verzonden. Contacteer bij verzoeken onze klantenservice met je ordernummer.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
We hebben een gemakkelijk en veilig retourportaal gemaakt die je kunt volgen om een retourzending te doen. Klik HIER voor ons retourportaal.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd/defect artikel heb ontvangen?
Het spijt ons allereerst ten zeerste indien je een defect, vuil of onjuist artikel hebt ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan dien je het artikel zo spoedig mogelijk in de originele verpakking terug te sturen. Neem contact met ons op via onze Chatbot.
vragen?
Neem contact met ons op via e-mail
U kunt hulp, advies en begeleiding krijgen door een e-mail te sturen naar klantenservice@padelxpert.nl, waar onze badmintonexperts klaar staan om u persoonlijk advies te geven.