Veelgestelde vragen
Ik ben nieuw bij PadelXpert – hoe ga ik aan de slag?
Bij PadelXpert hebben we een uitgebreid assortiment! In de verschillende categorieën vind je precies wat je zoekt. Zodra je een gewenst artikel hebt geselecteerd, selecteer je een maat en aantal en druk je op “KOOP NU”. Via de rechterbovenhoek kun je vervolgens via het winkelwagen icoon alle geselecteerde artikelen terugvinden. Je kunt ervoor kiezen om verder te winkelen en meer artikelen aan je winkelwagen toe te voegen, of de aankoop voltooien.
Om je aankoop af te ronden, ga je naar de winkelwagen in de rechterbovenhoek en controleer je daar of alles klopt. Druk vervolgens op “NAAR DE KASSA”. Vul nu al je gegevens in en kies op welke manier je wilt betalen. Wanneer je verder klikt, kom je op een nieuwe pagina met de bevestiging dat de bestelling is afgerond. Controleer vervolgens of je de bevestiging goed hebt ontvangen.
Hoe lang duurt het, voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 2-4 werkdagen te leveren, wanneer deze zijn geplaatst vóór 15:00 uur. Tijdens drukke periodes kan er extra levertijd ontstaan. Wij staan bekend om onze snelle levering en doen er alles aan om hieraan te voldoen! In uitzonderlijke gevallen kunnen er echter nabestellingen zijn en als dit gebeurt, zullen we je hierover zo spoedig mogelijk informeren.
Wat gebeurt er als er een artikel is uitverkocht?
Als een artikel is uitverkocht, zullen we het nabestellen zodra je je bestelling hebt geplaatst. Mocht het artikel onverhoopt vervallen of uitverkocht zijn bij onze leverancier, dan heb je de mogelijkheid om de bestelling te annuleren of een alternatief artikel uit te zoeken.
Is het veilig om online te winkelen?
Het is 100% veilig om bij ons te winkelen. Wij geven je gegevens niet door aan anderen en je kunt ons vertrouwen. We verrekenen het aankoopbedrag pas zodra je bestelling is verzonden.
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Klarna online overschrijving, Klarna afterpay en Creditcard (o.a. Visa, MasterCard, Maestro). Het bedrag wordt pas verrekend zodra je bestelling is verzonden.
Wat gebeurt er zodra ik een bestelling heb geplaatst?
Zodra je bestelling is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het scherm evenals dezelfde orderbevestiging in je e-mail. Het is belangrijk dat je deze orderbevestiging/factuur goed controleert en ons bij eventuele fouten zo spoedig mogelijk op de hoogte stelt.
Hoe kan ik mijn verzending volgen?
Zodra het geld is afgeschreven en je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace-nummer waarmee je de verzending kunt volgen. Mocht je geen Track & Trace-nummer ontvangen, dan neem contact met ons op via onze e-mail: klantenservice@padelxpert.nl. Zodra het pakket is verzonden, wordt het doorgaans binnen 2-4 werkdagen geleverd.
Kan ik mijn bestelling laten wijzigen?
Als je je bestelling wilt laten wijzigen, neem dan spoedig contact op via onze e-mail: klantenservice@padelxpert.nl. Bestellingen kunnen uitsluitend worden gewijzigd indien deze nog niet zijn verpakt of verzonden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen uitsluitend worden gewijzigd of geannuleerd indien deze nog niet zijn verpakt of verzonden. Neem contact met ons op via onze e-mail: klantenservice@padelxpert.nl.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
We hebben een gemakkelijk en veilig retourportaal gemaakt die je kunt volgen om een retourzending te doen. Klik HIER voor ons retourportaal.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn retourzending?
Nadat wij de retourzending hebben ontvangen, crediteren wij het bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen via het gekozen betaalmiddel.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd/defect artikel heb ontvangen?
Het spijt ons allereerst ten zeerste indien je een defect, vuil of onjuist artikel hebt ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan dien je het artikel zo spoedig mogelijk in de originele verpakking terug te sturen. Neem contact met ons op via onze e-mail: klantenservice@padelxpert.nl.
Hoe kan ik een cadeaubon kopen?
We hebben een groot assortiment met cadeaubonnen van verschillende waarden. Je kunt deze hier vinden. Je koopt het alsof het een normaal artikel is en krijgt een code, evenals een leuke e-mail met de cadeaubon, die je kunt afdrukken en meteen als cadeau kunt gebruiken!
Hoe kan ik mijn cadeaubon toepassen?
Voeg de vouchercode van je cadeaubon in de winkelwagen in zodat deze automatisch kan worden verrekend.
Kan ik 2 of meer cadeaubonnen toevoegen in dezelfde bestelling?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Neem contact met ons op via onze e-mail: klantenservice@padelxpert.nl. voor het gebruik van meerdere cadeaubonnen of noteer de cadeauboncodes en de waarden daarvan zelf in het opmerkingenveld. We zullen dan het totale aankoopbedrag verlagen en zodanig verrekenen met de betaling.
Wat gebeurt er als ik niet de gehele cadeaubonwaarde besteed?
Indien je niet de gehele cadeaubonwaarde besteedt, komt het resterende bedrag te vervallen.
Wat gebeurt er als ik met een cadeaubon gekochte artikelen retourneer?
Indien je een bestelling retourneert die je met een cadeaubon hebt gekocht, dan wordt er na de retourverwerking een tegoedbewijs naar je toegestuurd.
Kan ik een cadeaubon inwisselen voor contanten?
Nee, het is niet mogelijk om een cadeaubon in te wisselen voor contanten.
Hoe lang is een cadeaubon geldig?
Een cadeaubon kan uiterlijk tot twee jaar na de aankoopdatum worden gebruikt.
Hoe lang kan men kerstcadeaus ruilen?
Je kunt kerstcadeaus ruilen tot en met 31 januari.